tisdag 17 juli 2007

Träning

Träningen är inte direkt lika högt prioriterad nu som i vintras.
Har gått upp ett par kg i vikt, det är inom rimlighetens gränser i alla fall.

Jag retar mig på att jag har diverse småkrämport här och där.
Inte så kul att få ont när man tränar precis.

Men sedan midsommar har träningen varit inriktad på den närstående fjällvandringen.
Har sprungit tre dagar i vecka. Tränat rygg, mage och ben på gymet på jobbet två dagar i veckan.

I går var jag ute och gick på Järvafältet i en timme och trettio minuter. Det blev ca åtta km enl. kartan.

Passar på att gå in mina nya Lundhagskängor, får lite ont på utsidan av höger fot. Inte så bra, men blir det inte värre så är det ok. Men lite orolig är jag i alla fall att jag ska få mer ont när jag sedan belastar med en tjugo kg:s ryggsäck på vandringen.

Inga kommentarer: