fredag 20 april 2007

Fredag

Jaha då är det fredag morgon igen. Skönt, ser alltid fram mot helgen.
Veckan som gått har väl inte varit så väldigt händelserik.
Har varit lite småförkyld, eller känns som en förkylning som inte vill bryta ut. Eller kan det vara allergi??

Har oxå fått veta att jag ska byta arbetsplats den 16 maj. Kontraket med Bayer Schering Pharma där jag är inhyrd är uppsagdt.
Min chef på TC håller på att hitta ett nytt ställe till mig. Hoppas jag får lite mer utmanande arbetsuppgifter på det nya stället. Skulle vilja ha lite personalansvar eller typ projektledare. Inte så mycket teknik i alla fall.

På kvällarna har jag "pimpat" mitt hem, städat och plockat undan massa saker. Allt för att det ska se operonligt ut:-). Mäklaren ska fota huset i dag för att kunna annonsera i början på maj.

I em ska jag träna som vanligt. Hade tänkt att jag skulle börja med löpningen på allvar. Men jag har fakiskt varit tvungen att prioritera andra saker. Men styrketräningen funkar i alla fall som planerat.

Efter träningen så åker jag till SE. Hon jobbar i helgen så i morgon ska jag till landet och vårfixa.

Inga kommentarer: