torsdag 26 april 2007

Sommar

Vilket underbart väder. Ute på lunchen och satt i solen och mös.
Satt på en bänk på torget och pratade med SE i telefon.
Träffade två tjejer(AL och SB) från jobbet, satt på ett cafe och pratade i solen.
Härligt med så fint väder.
Man känner sig glad och det är lite lättare att leva när det är sommarvarmt.


Hade planerat att åka hoj till jobbet i dag. Men jag var som vanligt för lat i morse.
Är lättare att bara kasta sig in i bilen än att knöka ut hojen och böka på sig alla skinnkläderna.
Lat var ordet:-)

Min chef SB på TC har börjat att leta efter en ny tjänst till mig. Det finns en liten chans att jag kan få börja på ett läkemedelsföretag i Sollentuna. Låter väldigt bra. Bara att hålla tummarna.

Helgen som kommer blir en långhelg för mig. Fyra dagar ledigt så skööönt.
Jag och SE har planer på att gå på Bio och på resturant med våra ungdommar PB och JE på lördag kväll. Vad vi ska se har vi inte bestämmt ännu. Synd att nya Spidermanfilmen inte haft premiär ännu. Den ska jag bara se.


På tisdag ska man som vanligt upp på barikaderna:-)

Inga kommentarer: