onsdag 16 maj 2007

Sista dagen

Det har varit dåligt med bloggandet sista tiden. Har känt att det inte har varit så mycket att skriva om, mest upprepningar.

I dag så är det min sista dag som inhyrd datakonsult på Bayer / Schering.
Kontraktet är uppsagt. Så jag går vidare till en ny kund på måndag, J&J heter dom.
Ska bli väldigt roligt.

Mitt hus är sålt efter många om och men.
Eller rättare sagt jag hade väldigt dåligt tålamod.

Men nu är det bara att vänta till hösten när det stora flyttprojektet drar igång.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till försäljningen!!! Hoppas du fick vad du skulle!!!

/Cissi

Anonym sa...

Jamen grattis både till husförsäljning och nya jobbet!

Bernhard sa...

Så säger även jag: Grattis till säljande och jobb. Hoppas de e en schysst lya ni flyttar in i. Jag äkte hoj i krokarna i går och det funkade:-)

AC Deluxe sa...

Instämmer, grattis! Hoppas allt går bra nu!