fredag 26 oktober 2007

Fredagsfunderingar

Jaha, så är det fredag igen. Men det känns inte riktigt som fredag. Ska jobba heldag i morgon. Vi ska installera datorer till en ny kund.

Och andra sidan så är det min sista dag som support tekniker på JnJ. På måndag ska jag vidare på nytt uppdrag. Ska jobba som serveradministratör på en samarbetsorginisation för fackföreningar.

I kväll bjuder SE på middag. Skönt för jag hade inga bra uppslag för fredagsmat.
Spännande och se vad hon lagar till för gott.

På söndag har jag hyrt en släpvagn. Ska bla åka till sopptippen och kasta saker som jag har sorterat ut inför flytten. Har väl typ tio soppsäckar.

Det börjar närma sig flyttdatumet. Känns bra och spännande.
Mysigt att få flytta tillsammans med min gosiga tjej. Även att flytta tillsammans med alla ungdommarna.
Vi blir en riktig storfamilj, fem personer. Den största familj som jag bott med.
Känns så kul.

Inga kommentarer: