torsdag 11 oktober 2007

Till AC

Hej AC,

Det här inlägget på min blogg gör jag bara för dig.
Bara för att inte bli kallad tråkgubbe:-)

Livet går sin gilla gång.
Har ett dötråkigt jobb som helpdesktekniker, sitter på min stol i dagarna i ända och svarar folk på datarelaterade frågor. Typ, "jag kan inte logga på".
Som tur är så ska jag byta uppdrag i slutet på denna månad. Kommer att bedriva serveradministration åt SACO.
För första gången i mitt liv ska jag vara stationerad i innerstan. Ska bli spännande. Men dyrt kan jag tänka, shopping och dyra luncher.

Annars är det väldigt mycket på att göra på fritiden.
Håller på att packa inför flytten. Eftersom jag ska flytta från hus till lägenhet så kan jag inte flytta med alla saker. Grejer ska säljas, grejer ska kastas, grejer ska flyttas till mitt nya garage, grejer ska flyttas till landet och mm.

Så det är full fart.

På lördag är det Lådans höstavgasning. Men som vädret ser ut nu så tror jag att jag fegar ur. Lite för kallt när det är bara någon enstaka grad varmt. Man får tänka på att man börjar bli gammal:-)

1 kommentar:

Bernhard sa...

Jag håller med dig Danne. Man har liksom slut på det "nya." Blir bara en massa reps. AC håller ju lite mer på med samhällskritik och dyl. Det är vi alldeles för gamla för:-)Men jag skrev några rader ändå, för hennes skull.
Å höstavgasningen verkar bli en kylig tur. Jag minns med värme 49 hojar till Skokloster, med dig i täten. Det var tider det. Men om tre veckor sticker jag till Thailand på hojsemester. I två veckor på en gammal HD ska jag kryssa genom nordöstra Thailand. Kanske slinker det ner en Chang eller Singha, eller två. Hare bäst Danne//Önskar Harry