tisdag 23 januari 2007

Tisdag



Var hemma från jobbet i går. Det var bättre i nacken men långt i från bra. Kände att jag behövde vila.
SE kom över. Han masserade min nacke med Tigerbalsam. Hon är väldigt bra på att massera mig, hm... :-)
Vi hade en mysig dag tillsammans. Lagade mat och gosade mycket.

I dag är det lite bättre i nacken. Är på jobbet. har varit på apoteket och köpt Voltaren T tabletter. Ska prova att äta dom ett par dagar. Tycker redan efter en tablett att det känns lite bättre. Tron läker allt....:-)

Det känns väldigt trist att jag nu måste hålla upp med all träning. Efter att ha kämpat hela hösten så är det jobbigt att jag inte kan fortsätta på grund av skador. Det hade jag väl aldrig trott att det skulle drabba mig.
Men jag är nog tvingad att göra ett längre uppehåll om jag ska bli bra. Tråkigt men så är det.

Som tur är så har jag träffat SE, vilket jag känner är det bästa som hänt mig på väldigt länge. Vi hör ihop, helt klart.
Jag är väldigt kär. Tack SE för att du finns för mig.

Inga kommentarer: