tisdag 30 januari 2007

Måndagsträning

Tränade på gymet i går efter jobbet. Körde åter igen motionscykel, tre övningar ben och löpband.
Sprang 25 minuter. Känndes väldigt bra. Men vågar fortfarande inte köra överkroppen på grund av min onda nacke.
Men det blir sakta bättre i nacken. Fortsätter att äta Voltaren T tills jag känner mig helt bra. Vet inte om det hjälper, hoppas det.
Ska träna nästa gång på onsdag. Då ska jag köra några bröstövningar lite försiktigt för se hur det känns.

Jag har ett annat problem vad det gäller träningen och det är att mitt WorldClass kort går ut nästa vecka. Får se hur jag löser det. WorldClass har minst tre månaders medlemsskap och jag vet inte om jag blir kvar här i trakten så länge. Funderar på att kolla ett litet lokalt gym som ligger i närheten där jag bor.

Inga kommentarer: