måndag 12 februari 2007

50 årsfest

Festen blev väldigt lyckad.


En minnesvärd dag. Öppet hus fom kl 15.00. Men dom fösta gästerna kom vid halv fem, så väntan blev lång:-).
Det serverades välkomstdrink. När drinken var slut kunde man gå vidare på den Thailändska buffen, kaffe och kaka som avslutning.
Det blev mycket mingel och skratt under kvällen.
Känslan jag har när man är i centrum är att man inte hinner med att prata med någon.
Men antagligen så måste jag ha pratat med någon:-)
Vid sjutiden så öppnade DJ PB discot och baren. Han fick även assistans av SH, hon blandade drinkar så det stod härliga till.
Jag fick många presenter, bla en tatuering, en stavmixer, handdukar, Opera biljetter, biljetter till musikalen Elvis, biljetter till Allt för sjön, presentkort hos min hovleverantör Brothers, en HD(byggsats) en back full med olika ölsorter, en Philips elektronisk fotoram och mycket mer.
Tack alla som uppvaktade mig.
Hoppas ni hade lika trevligt som jag.

Har lagt upp bilder på http://picasaweb.google.se/danbe57

Inga kommentarer: