måndag 5 februari 2007

Helgrapport

Det har varit en helg i partyförberedelsens tecken.

Fredagen började med träning efter jobbet. Känns bra, kommer att fortsätta att köra lite lungt. Mycket löpning.
Det blev inget Dabaser och Rocket room för mig. Var för trött och svårt att koppla av, beror på att det är mycket som måste fixas just nu.
Träffade SE i stället. Vi gick på bio.
Såg en väldigt udda men bra mordhistoria som heter Parfymen. Handlar om en kille i 1700 talets Paris som är utrustad med ett väldigt bra luktsinne, modell i hundklass. Han skapar den ultimata parfymen på ett väldigt makabert sätt.
Jag tyckte väldigt bra om den här filmen, den får 4 biostolar av mig.

Lördagen började med en sväng runt till släkt och vänner för att låna ihop div. festtillbehör såsom porslin, bestick och bord. Tack till alla som ställer upp och lånar ut saker till mig.
Eftermiddagen hjälptes PB och jag åt att möblera om och flytta ut saker i förrådet. Allt för att partyanpassa huset så mycket som möjligt.

På kvällen/natten hämtade jag SE som hade varit på tjejmiddag, första gången i mitt liv som jag var i Rågsved. Man kan känna Ebba vibbarna i luften där kan jag försäkra:-)

Söndagen bestod av städning och fixande inför festen, känner mig riktigt nöjd. Tror att det kommer att funka bra.

PB åkte med AB och köpte sig en mycket efterlängtad filmkamera på Blocket annons. Inte för att jag förstår så mycket av filmkameror men jag tror att han gjorde ett klipp.
Så nu filmar han allt som rör sig. Han har redan förevigat mig när jag gör en riktigt dålig Hå och Hej med Farbror Frej:-)

Inga kommentarer: