tisdag 6 mars 2007

Bloggtorka

Hela dagen var jag på jobbet och trodde nog att detta var den riktiga vändpunkten i mitt liv. Vad är det jag har missat egentligen? Det är nog många som frågar sig samma sak.
Dagens DN hade en artikel om att alla korkskallar som sköter kommunernas äldrevård oftare än många andra har allvarliga alkoholproblem. Det är ju helt sjukt, men sanna mina ord, det kommer en räkning som ska betalas och det är inte den som är skyldig som kommer att betala den, utan du och jag.
Varje gång jag bestämmer mig för att sluta skriva så kommer jag på mig själv med att gå och fundera på olika saker som jag bara måste skriva om, men vi får med spänning se om jag hinner åstadkomma litet mer vettiga saker i morgon.

Hämtat från
http://www.avigsidan.com/avigsidan/blogg.html :-)

1 kommentar:

Pipperoni sa...

Du har blivit utmanad. :)