fredag 30 mars 2007

Fredag

Äntligen fredag!
På fm var SE och jag hos JM:s bostadsbutik och bestämde det sista om inredningen av vår lägenhet.
Det blev så klart mer och dyrare grejor än vi hade bestämt från början:-)
Men det kommer att bli väldigt bra så det får vara värt dom extra tusenlapparna. Gör vi inte det nu så kommer vi nog att ångra det senare.
Sen åt vi en god salladslunch på en lokal krog. Supergott.
Vi han oxå med att sitta i solen och mysa innan jag skulle tillbaks till jobbet och SE in till stan för att shoppa lite.
Jag tränade efter jobbet. Träningen går bra. Jag börjar bli stark.
Nästa vecka ska jag börja köra på tyngre vikter och minska ner på antalet repetitioner, för att se om jag blir ännu starkare.
I dag så sa jag oxå upp mitt WorldClass medlemsskap. Så min sista träningsdag blir sista Maj.
Det blir ett sommar uppehåll och mer motionsträning i stället.
Klippningen i går blev inställd för S var sjuk.Men i dag jobbade hon så PB och jag blev klippta. Jag ganska kort med lite moikanlook.S tycker inte riktigt som mig vad det gäller min frisyr. Kanske lika bra att hon får bestämma:-)

Inga kommentarer: