måndag 12 mars 2007

Helgrapport

SE och jag har haft en underbar helg.

Vi har varit tillsammans dom senaste fem dagarna. Känns så bra. Vi passar väldigt bra för varandra. Kärleken är väldigt intensiv. Vi vill inte så gärna släppa hudkontakten i för långa stunder.

I fredags så utnyttjade vi min 50-årspresent som jag fick av SE. Vi var på Operan och såg baletten Romeo och Julia. Första gången jag besökte Operan. En upplevelse. För det första en väldigt pampig byggnad. Jag kan inget om balett men jag tyckte i alla fall om Romeo och Julia. Alla fina dräckter och alla duktiga dansare. Väldigt fint.

Men utan programet hade man nog inte förstått mycket av vad det handlade om:-)
Baletten bestod av tre akter.
I första pausen så hade vi beställt Champange.

Vilket intogs vid eget bord i cafet.
En mycket trevlig kväll som avslutades med vickning hemma hos SE.

Inga kommentarer: